Help & veel gestelde vragen

Vindt u geen antwoord hieronder? Mail ons dan via het e-mail formulier

Als u niet tevreden bent over uw aankoop, kunt u binnen 14 kalenderdagen na ontvangst een retour aanvragen. Om een bestelling terug te sturen gaat u naar de retourpagina. Deze retourbon drukt u af en vult u in. Daarna verpakt u uw artikel en stuurt u dit (aangetekend) op via Bpost of een andere pakjesdienst naar volgend adres:

Brandsurprise

Cicindriastraat 7

3800 Sint Truiden

 

 

U kunt op elk moment de status van uw bestelling volgen in de rubriek Mijn Orders. Daar krijgt u een overzicht van al uw bestellingen via het track and trace systeem van Bpost. Tevens wordt u via e-mail op de hoogte gehouden van elke stap in het verzendproces nadat u bij Brandsurprise een bestelling hebt geplaatst. Opgelet; zoals aangegeven kunnen sommige producten wat langer op zich laten wachten!

Jawel, de factuur wordt naar het door u opgegeven e-mailadres verzonden. Het pakket wordt verzonden wanneer de verkoop of sale afloopt! De pakbon/factuur wordt meegezonden in de doos bij verzending van uw order. Hierop vindt u een overzicht van alle artikelen die in het pakket zitten.

U kunt ons altijd een bericht sturen via het e-mailformulier. Wij doen er alles aan om u zo snel mogelijk verder te helpen. Hebt u echt een dringende vraag, dan kunt u ons altijd bereiken op het nummer 011 886255 (lokaal tarief vanuit België) tijdens onze kantooruren op weekdagen van 13.00 u tem 18.00u. (uitgezonderd feestdagen)

Wij proberen het voor de klant zo voordelig mogelijk te maken om te shoppen op www.brandsurprise.com.

Daarom maken wij ook geen winst op de globale verzendkosten en proberen we deze zoveel mogelijk te beperken. Verzendingen kosten € 5.95 bij Brandsurprise. U kunt natuurlijk uw verzendkosten proberen te drukken door meerdere artikelen samen te bestellen.

Bovendien verzenden wij vanaf € 60,00 gratis.

Dit kunt u alleen weten door de Brandsurprise site regelmatig te checken en u in te schrijven op onze nieuwsbrief. Wij weten ook niet op voorhand wat ons door onze partnerfabrikanten zal worden aangeboden.

Shoppen op Brandsurprise werkt wel iets anders dan op de meeste andere webshops. Onze andere aanpak maakt het wel mogelijk dat wij grote kortingen op de gangbare marktprijzen kunnen geven.

Dit doen we als volgt;

We wisselen wekelijks van aanbod. We bieden vooral A-merken aan tegen hoge kortingen. 

We hebben vaak geen eigen voorraad.

De artikelen die we aanbieden hebben we niet altijd zelf op voorraad. Wel zijn deze gereserveerd bij de merken of de verdelers ervan waarmee we samenwerken. Na afloop van een sale bestellen wij alleen die artikelen die door jullie, onze Klanten, gekocht zijn. Door deze manier van samenwerken kunnen wij hoge kortingen aanbieden. 
Omdat we de artikelen zelf niet op voorraad hebben, hoeven wij geen magazijnruimte te huren. Wel is de levertermijn wat langer dan je bij andere webshops gewend bent. Daartegenover staat wel de hoge korting die u van ons krijgt. De gekochte artikelen worden bij de leveranciers besteld, waarna ze naar ons verzonden worden. Zodra we de artikelen ontvangen, controleren we de levering en maken we uw bestelling klaar. Hierdoor moet u gemiddeld rekening houden met een levertijd van een kleine twee weken. In sommige gevallen kunnen wij uw bestelling sneller leveren. 
Bij elk artikel op onze site staat vermeld wat de geschatte levertermijn er van is, dit kunt u dus altijd incalculeren.

Bovendien houden wij u altijd op de hoogte via e-mail. U ontvangt een bericht van ons zodra uw bestelling is geplaatst, aan het eind van de sale én wanneer de bestelling naar u verzonden is. 

Tip: Op de website kunt u onder Mijn Orders altijd de verzendstatus van elke bestelling bekijken.

 

Omdat wij vaak eindereeksen en overproducties aankopen, zijn onze prijzen meestal duidelijk lager dan de gangbare marktprijzen. Opgelet: omdat het vaak gaat over overproducties zijn de voorraden dan ook meestal beperkt! Snel beslissen is dus de boodschap. 

U moet er wel rekening mee houden dat de goederen pas voor u gereserveerd zijn wanneer ze betaald zijn. Wanneer uw winkelmandje niet is afgerekend binnen de 40 min worden uw goederen automatisch terug bij onze centrale stock gevoegd. Zo heeft iedereen de kans om te genieten van onze kortingen!

Heeft u uw bestelling thuis ontvangen en bevalt deze u niet, dan kunt u deze binnen de twee weken (aangetekend) retourneren. Het artikel moet natuurlijk nog in de originele verpakking zitten en ongebruikt zijn. Verpak het ongeopende en niet-gebruikte artikel in een deugdelijke verpakking en stuur dit (aangetekend) op via B-Post of een andere pakjesdienst. Dit doet u naar het volgende adres:

Brandsurprise

Cicindriastraat 7

3800 Sint Truiden

Het retourformulier dat u moet bijvoegen vindt u hier.

Momenteel is het alleen mogelijk een artikel besteld bij Brandsurprise te retourneren via de retourprocedure die u terugvindt bij de veelgestelde vragen.

Het IBAN-nummer of International Bank Account Number vervangt het vroegere Belgische rekeningnummer van 12 cijfers. In België bestaat een IBAN-nummer uit 16 tekens: eerst de letters ‘BE’ gevolgd door 2 cijfers en daarna de 12 cijfers van het nationaal rekeningnummer. 

De BIC of Business Identifier Code identificeert de bank. De BIC telt 8 of 11 tekens en bestaat uit een bankcode (4 tekens), een landcode (2 letters), een plaatscode (2 tekens) en kan voor bepaalde banken aangevuld zijn met een kantoorcode (3 tekens).

Wij kunnen deze gegevens nodig hebben om eventuele terugbetalingen te doen.

 

De meeste persoonlijke gegevens kunt u gemakkelijk bijwerken in Mijn Account onderaan of rechts bovenaan elke pagina

Op deze pagina kunt u ook makkelijk uw gegevens en uw wachtwoord wijzigen.

Op onze homepagina klikt u bovenaan links op Registreer. Vul het formulier volledig in en kies een veilig wachtwoord. Veilige wachtwoorden bevatten minstens 8 tekens, één getal en een hoofdletter. U kan voortaan inloggen met het opgegeven e-mailadres en het door u gekozen wachtwoord.

Het is niet mogelijk een account te verwijderen. U kunt hierover wel een e-mail sturen naar info@brandsurprise.be

Dit kan zeker. U logt hiervoor in bij Brandsurprise met uw account. Bovenaan ziet u Mijn Account staan. Klik dit even aan. Hier kunt u uw inloggegevens en adresgegevens wijzigen.

Het is natuurlijk wel niet mogelijk het e-mailadres te wijzigen. U kunt natuurlijk bij een volgende bestelling een nieuwe account aanmaken met een ander e-mailadres.

Ga naar de login-pagina bovenaan of onderaan en klik daarna op wachtwoord vergeten. Vul hier uw e-mailadres in waarmee u eerder een account hebt aangemaakt. Klik daarna op Verzend. U krijgt nu een e-mail met verdere instructies die u moet volgen.

Dat kan! Dit doet u nadat u bent ingelogd bij Mijn Account. Het is wel de verantwoordelijkheid van de klant om de adresgegevens juist in te vullen. Indien de goederen verzonden worden naar een verkeerd adres, dan worden de verzendkosten nogmaals verrekend. Wanneer de pakjes beschadigd of verloren zijn doordat er foutieve gegevens zijn ingevuld door de klant zijn deze extra kosten niet voor de rekening van Brandsurprise.

U kunt uw bestelling meestal een tweetal weken na uw aankoop verwachten. Soms is dit al na enkele dagen, dit kan verschillen naargelang de verkoop. De geschatte levertermijn staat altijd vermeld bij elk artikel, dit wordt ook nog eens vermeld vlak voor uw betaling.

Omdat wij vaak de voorraden zelf nog moeten binnenkrijgen van onze leveranciers kan het zijn dat u tot 14 dagen moet wachten vooraleer u de bestelling ontvangt. Meestal gaat het leverproces als volgt; 

De verkoop op onze website loopt af.

De goederen komen binnen in onze magazijnen en worden zo snel mogelijk verdeeld en verzonden naar onze klanten.

U vindt de geschatte leverterwijn steeds bij elk product. Bovendien wordt deze nog eens weergegeven vlak voordat u afrekent.

 

 

Indien u afwezig bent bij de eerste aanmelding door Bpost krijgt u van hen een brief in de bus met instructies. Volg deze instructies om uw pakket te ontvagen.

Dit kunt u zeker! Wij rekenen voor elke levering slechts éénmaal kosten aan. U kunt dan ook voordeel doen door meerdere artikelen tegelijk aan te kopen. Hebt u echter twee leverdata dan worden er ook tweemaal kosten gerekend.

Er zijn verschillende veilige manieren om te betalen bij Brandsurprise

Via kredietkaart.
(Visa en MasterCard)
U kunt uw creditcardgegevens via onze beveiligde SSL procedure veilig invoeren en wij zorgen samen met uw creditcardorganisatie voor een correcte afhandeling. Uw creditcard wordt belast op het moment dat uw bestelling wordt verscheept.

Via pc homebanking. Onze betalingsverwerker zorgt voor een correcte en veilige afhandeling van uw betaling bij overschrijving per computer.

Nadat de bestelling betaald en afgerond is, ontvangt u een orderbevestiging/factuur op het door u opgegeven e-mailadres. De originele factuur wordt meegezonden met uw pakket.

Wanneer de bestelling reeds betaald is maar nog niet verzonden, kan dit. U stuurt hiervoor een mail naar info@brandsurprise.be waarin u aangeeft dat u de bestelling wil annuleren. De bestelling wordt dan geannuleerd. U ontvangt hierover een mail waar u de gegevens dient aan te vullen. Het bedrag wordt dan zo snel mogelijk maar uiterlijk binnen 30 werkdagen terug op uw rekening teruggestort.

Zodra de betaling van uw bestelling is gebeurd, is het niet meer mogelijk hier nog een artikel aan toe te voegen. U zal hiervoor een nieuwe bestelling moeten aanmaken.

Wanneer een artikel beschikbaar is bij Brandsurprise zal dit artikel worden weergegeven. Zodra een artikel niet meer op voorraad is, wordt het artikel niet meer weergegeven. Wanneer een artikel opnieuw binnen is gekomen, zal dit direct zichtbaar zijn in onze webshop. We kunnen u hiervan niet op de hoogte stellen per e-mail. U kunt op onze nieuwsbrief natuurlijk altijd onze laatste nieuwe sales en verkopen terugvinden.

Wij kopen vaak overproducties en eindereeksen van fabrikanten. Wij proberen altijd de klanten mee te laten genieten van onze aankoopkorting. Nadeel kan wel zijn dat uw even moet wachten op uw bestelling. Het voordeel is natuurlijk dat u kunt genieten van grote kortingen tov de normale verkoopprijs.

 

Normaal gezien is onze website compatibel met de meeste smartphones. Een aparte app hebben wij echter nog niet ontwikkeld.

Omdat wij vaak met beperkte voorraden zitten, willen wij iedereen de kans geven om te genieten van onze producten met korting. Als u beslist om de artikelen niet af te rekenen, komen ze terug bij onze centrale stock en kunnen ze door andere klanten worden aangekocht. Dus zo lang u niet hebt afgerekend, worden er geen producten voor u gereserveerd.

Brandsurprise maakt gebruik van cookies om uw surfervaring op deze website gemakkelijker te maken.

Meer weten ...

Sluiten